mandag 23. april 2012

Forelskelse: Anna Pernilla Shop

Designuniverset til Pernilla Andersson kan jeg godt bo i. Det traff meg rett i hjertet! Jeg ser for meg at pakken med kort (nest nederste bilde) får vinger å fly med i nærmeste fremtid med destinasjon Maya. Her er butikken hennes, Anna Pernilla Shop. Og en annen ting som gjør meg lykkelig i dag er at hobby-slash-gjesterom er på vei til å bli virkelighet. Som jeg gleder meg! Det kommer før og etter bilder med tiden. Jeg mistenker "extreme makeover", for der har det sannelig ikke sett ut. Kribler i magen!


3 kommentarer:

Høytrykk sa...

Så fine ting! Digger både mønstrene og fargene!

Dagný Björg • Dagfar sa...

Lovely patterns

Unknown sa...

Liker, liker veldig masse!

Spennende med makeover på hobby/gjesterom da, lykketil, spent på resultat!

Riktig god lørdagskveld!
klem Mari