onsdag 29. januar 2014

Alix: Zoe des Las Cases

Hurra! "Affiche Alix" er på vei hjem til oss! Endelig var den i salg igjen, og jeg er veldig spent på hvordan den ser ut "live". Nå håper jeg bare betalingen går i orden. Overføring til utland via nettbank har jeg aldri gjort før, så nå krysser jeg fingre og tær for at pengene kommer frem, og at det ikke ble noen merkostnader av det. Det er Zoe de Las Cases som står bak denne frøkna, flere andre artige frøkner, småherrer og grafiske fargeklatter. Jubel i heimen!

3 kommentarer:

(eddas) sa...

Så festlige disse var da:) ikke sett før....da håper jeg de kommer vel frem....ja er ganske laidback...og det er blitt veldig mange .....og det var mere gøy før...nå er det blitt mere big buisniss synes jeg....jeg er ikke så flink på kommenteringen jeg heller lenger......ha en fin kveld :) klem

ReVinyl sa...

Åhh, den er sååå fin!
Grattis :)

ReVinyl sa...

Ok, jeg innrømmer det...
Bestilte også en ;)