fredag 7. november 2008

En liten spurt i starten!

Siden dette er min første dagen som blogger, (haha, spennende!), så blir jeg litt ivrig da vettu...

Jeg driver med litt forskjellig fra tid til annen. Nå skal jeg skrible og skruble litt sånn at eventuelle lesere får et liiite innblikk av hva jeg på sett og vis skal bruke denne siden til. Akkurat nå ser jeg på "Ekstrem oppussing" på TV3, lager middag og skriver i bloggen. Multitasking på høyt nivå med andre ord:)

Jeg har tittet litt rundt på sidene til folk, og blir veldig imponert og inspirert! Rett og slett deilig. Så om jeg blir en flink bruker her inne håper jeg at det kreative livet mitt vil sprudle av livslyst. Siste månedene har jeg ikke vært så kreativ i grunn, og det savner jeg.

For tiden savner jeg sårt en "hobby-pult". Jeg bor i en to-roms loftleilighet sammen med sambissn, og har et lite hjørne av stua/kjøkkenet som er satt av til "Hobby-hjøyrna". Der skal jeg dille og male og klippe og lime og om jeg er riktig så gal skal jeg sy også. Hånderting av symaskin er ikke min sterkeste side, men jeg er også en av de som har blitt bitt av basillen av å sy om brukte klær...bare så synd at jeg ikke har håndert en symaskin siden jeg gikk på ungdomskolen. Og jeg var ikke flink heller for å si det slik.

Men dog, hobby-pult er jeg på evig jakt etter både på finn.no og loppemarkeder. Jeg må bare finne den riktige, og det er ikke lett. Skulle helst ha snekret sammen en selv, men andre små byggeprosjekter står høyere på lista, så jeg får prøve å kjøpe en istedet.

Ingen kommentarer: