lørdag 8. november 2008

Litt sjvung med maling og simsalabim!

Vi hadde altså en typisk liten furukommode med runde treknotter.
Da jeg og min herreman med furumøblene skulle flytte inn sammen måtte det litt kompromisering til for å si det slik...Jeg satte ned veto på furu, og han satte ned veto på rosa og lilla. (Men den som senere insisterte på å henge opp et rosa glitter-jalla bilde han kjøpte i India, jo, gjett hvem det var...).
Vi gikk friskt til mots til malesjappa. Vi ville ha noe annet enn sort og hvitt, vi ønsket en litt annerledes farge. Til slutt falt valget på en blågrå farge. Som så helt for j***** ut når den ble malt på. Fargen ble til en lite pen lilla. Heldigvis hadde vi flere maleprosjekter på gang, så vi blandet blågrå (som altså egentlig var lilla) sammen med brunsort. Den lille furukommoden ble tøffere og litt industriell... hehe. For å myke den opp og fortsette med å gjøre den så lite furu som overhodet mulig gikk jeg på Indiska og kjøpte knotter.
Nå står den ved senga vår og ser litt sånn 1001 natt ut...om man legger godviljen til:)
Og om du stusser over at knottene er ulike, så er det ikke jeg som har gått i blinda på Indiska. Jeg synes bare det er litt moro med "litt av ditt, litt av datt".
Sluttresultat:









































Ingen kommentarer: