mandag 26. januar 2009

Utfordring:)

Har fått en morsom utfordring av Drops. Den handler om at man skal legge ut bilde nr 6 fra starten av bloggen sin. I stareten hadde jeg noen innlegg med mange bilder, så jeg tolker det dit hen at det er bildet i innlegg 6 som skal til pers...
TA-DAA! *fanfare*



Dette er ikke min krydderhylle. Men jeg ønsker meg en slik. De er litt vanskelige å finne og så pleier de å være litt dyre, hmpf...

Jeg sender utfordringen videre til 6 stykk:

Marias skriblerier
Artige ting
Duften av erteblomster
My wonderworld
Litt av meg
Lykke og Lykkeliten

Moro hvis dere tar den:)

Maya

4 kommentarer:

Ninas Drops sa...

Ja en slik kunne jeg tenke meg og...
Til allt dilldall....
lete lete lete...

Drops

Gunnar sa...

Jeg har en !

Bokfink redesign sa...

Jeg har en også! Har du fått?

Bokfink redesign sa...

Jeg har også en! Vil du ha den?