mandag 23. februar 2009

Flittig student er

....ingen sak når jeg omringer meg med slike farger under lesinga, hihi. Skryter kanskje på meg litt mye nå men...kremt.





Hverdagen tar en igjen når en driver med sitt. Blir lite tid til blogging og kreativitet når skolen (plutselig) kaller på oppmerksomheten. Det er mye lesing av pensum og gruppearbeid i disse dager.

Men takket være søte små/mellomstore på jobb så får jeg kreativitere litt. I helgen jobbet jeg, og barna der oppdaget at jeg liker å tegne. Så nå har de stilt seg på rekke og rad for å få tegnet portretter av seg selv, hehe. Søte:) Jeg er ferdig med 2 portretter, og skulle vist de frem om det ikke var for den taushetsplikten og annet lovverk... Jeg får ihvertfall ikke noen problemer med å øve meg på portretter frem igjennom! :D
God mandagskveld til alle som titter innom!

5 kommentarer:

frk.B sa...

Åh, det er SÅ viktig med farger og fine ting rundt seg når en skal studere!!Og det har jo du:)
Ble veldig nysgjerrig på portrettene, du får vise noen andre da..om du har noen:)

Ann Helen sa...

Så herlige farger! Sånn er jeg også når jeg studerer, tusjer og permer og farger får opp humøret litt i hvertfall:)
Jobber du i barneverntjenesten? Hørtes sånn ut!
Så nydelig at du tegner barna.

Ninas Drops sa...

Hei og hå.
Ja skulle skrive deg en liten kommentar vedrørende den søte boksen din jeg og.. Helt lik jo.. Min er og kjøpt brukt.. o la la vi er heldige vi....Litt lik smak der kanskje?

Ja kan skjønne det er fint med slike fargerike detaljer rundt seg når man studerer. Så flink du er.. Også er du flink til å tegne og. Så moro å kunne det.. Det er jeg ikke god på assa.. Tegne...Men men..

Kjære Maya ha en fin fin dag i dag da. Jeg liker at du er innom meg med dine krumspring av noen kule kommentarer vettu=)

Riktig god klem fra Drops sa sa=)

Anonym sa...

Hei!
Fremdeles like gøy å se hvor fine bilder du legger ut på nettet-akkurat like fint som i virkeligheten!
Håper vi sees snart. Flyttingen gikk veldig bra, og jeg gleder meg til du får se hvordan vi har fått det! Hils kjæresten. Stoor klem, E.

Katarina sa...

Kor stilig perm dette var. Jeg er selv student og skulle gjerne ha investert i noen marimekko permer..herlig med farger eller i allefall inspirerende:-)