mandag 16. februar 2009

Litt rødt fra loftet

Brigg tipset meg om fargeutfordringen til Koselig Koselig, så nå har jeg hevet meg med. Til min store overraskelse var det ikke mye å finne i dagens farge: rødt! Rød er kanskje ikke favorittfargen min, men likevel. Skulle tro vi hadde mer enn vi har. Både jeg og sambo sitter å lurer her nå om det er noe jeg har glemt å ta bilde av...
Here we go:
Tom-rød-peng-pung


Stor-rød-te-kopp



Minne-rød-fra-India



Søt-rød-min-kjole:)



Morsom og kreativ utfordring fra Koselig Koselig!:)

Lyder slik (sånn ca.):
Legg ut bilder fra heimen med ting i en spesiell farge hver dag.

Fargene er fordelt slik:
Mandag - Rød
Tirsdag - Blå
Onsdag - Grønn
Torsdag - Gul
Fredag - Oransje
Lørdag - Lilla
Søndag - Sort og hvit

Maya

3 kommentarer:

Linda sa...

Artig utfordring ;O)

Minmill sa...

Hei på deg. Jeg har visst ikke vært innom deg før. Liker bloggen din godt og linker deg hos meg slik at jeg kan komme innom igjen. Liker godt dine fargerike innslag.
Den rød pengepungen du har er så skjønn, har en lik selv, men i brunt.

Anonym sa...

vilken dag är rosa då ;D
Fina bilder som vanligt!