onsdag 15. september 2010

Prosjekt: Malte hermetikkbokser

I dag tar vi over nøklene til en liten leilighet vi skal leie mens vi leter etter drømmebolig. Tiden på landet er over, og vi vender snuten til storbyen igjen mens vi fremdeles jakter. En fantastisk snill bekjent ønsket å hjelpe oss i boligknipen, og har tilbudt oss kortidsleie. Jeg, eller vi, kan ikke si hvor takknemlige vi er! Det skal bli godt å slippe lang pendlevei, få større plass, men ikke minst ha noe mer forutsigbart. Hva passer vel bedre i dag enn å vise malte, fargerike, knalle hermetikkbokser. De får sprudle på skjermen og feire at ting ordner seg til slutt:) Inspirasjonen til boksene fikk jeg da vi var i Hellas i sommer (bilde 4 i innlegget).


Maya

18 kommentarer:

En støvel og en sko sa...

Wow, disse boksene var superskjønne! Jeg beundrer evnen din til å fortsette å føle kreativitet midt i flytteprosessen, og at du faktisk tar deg tid til små prosjekter selv om det stormer rundt deg.
Så flott at dere har funnet en midlertidig løsning som dere kan trivest med.
Lykke til i jakten på drømmeboligen.
Klem, Sølvi

Sissel sa...

Så lurt det var! Og så fint det ble! Godt å se at det fortsatt er noen som vil bruke så friske farger selv om det er på vei til å bli høst! Ser at mange bloggere nå begynner å innrede med mørkere eller "lunere" farger! Jeg tenker heller sånn at hvis det er mørkt og trist utenfor, kan vi jo skape sommer og sol inne istedet:) Jeg ble ihvertfall i super-godt humør av dette innlegget!
Fortsatt fin uke til deg!

Klem Sissel

(eddas) sa...

Supersøte:)
Godt og komme seg til byen ja:)
eddaKlemmer

Rosa sa...

Så søte bokser, og hvilken billig og gode idè! *liker* :-)
Lykke til med flytting, gleder meg til å se bilder av den nye leiligheten også! Den som venter på noe godt, vet du... :-)

klem, Rosa

Stine S sa...

Så søte bokser! Det var jo en superlur måte å bruke gamle hermetikkbokser på! :)

BlandetLoft sa...

Åh så fine! og så lurt. Lykke til med boligjakten, godt dere fikk leiet nærmere byen imens da!

Yvonne sa...

Veldig stilig!
Hvis ikke de var inspirerende så vet ikke jeg :-)

Veronika Mikkelborg sa...

e blir heilt imponert!! kjempe fine!!

veronika

Rosetrend sa...

Liker veldig godt dette! Uttrykket ble så rent, og så er det så økonomisk!! Du er så flink til å vise inspirerende bilder, og når du lager ting så er det godt gjennomført :o)

Allis i Eventyrland sa...

Kjempefine bokser! :)

Janne i Fagerlia sa...

Kult!

Malinsinterior sa...

Ja, hermetikkbokser kan bli til mye kult. Hadde ikke tenkt på at man kunne gjøre noe med dem før jeg plutselig en dag stod med en i hånden og funderte på det, hehe :) Dine ble jo utrolig tøffe!

Sanne sa...

Jeg vil også lage sånne fine bokser. Hvilken type maling brukte du?

mi-rachel sa...

fy søren så søte!
du er sååå kreativ!

idyll sa...

Nydelige bokser!! Varmer mitt høstkalde hjerte;)

Unknown sa...

Kjempefine og deilige farger! Lykke til i husjakten!:-)

Svenngården sa...

Luurt :D fine farger!

s h i n e d e s i g n sa...

Ah...dette var jo helt nydelig! Såå dekorativt. Kjenner at jeg vil gjøre dette jeg også :-)