fredag 19. november 2010

Stueflik

Her om dagen fant jeg noen bilder som ikke har sett dagens lys på bloggen. Ikke at de er så storartete, men det var moro å se igjen prosjekter som man har glemt at man drev med. I hvertfall når det begynner å bli noen måneder siden, hihi. Jeg husker at jeg kjøpte disse papirlanternene på Søstrene Grene i våres, og var så glad for funnet. De måtte derfor henges opp med en gang. Jeg synes fargesammensetningen på bildet er litt "rart", men jeg liker jo det rare, så da er det egentlig litt moro. Det hvite teppet på sofaen er heklet av min bestemor og har vært vist tidligere på bloggen. Lysestakene er hjemmelagde, DIY finner du her. Ellers er det intet nytt her hjemme. Det vil si, bortsett fra at en liten "Gi-vekk"- konkurranse er på tur! Hurra! Jeg har aldri hatt det før, men her om dagen fant jeg noe som jeg selv har hatt lyst på lenge, og kjøpte derfor to. Jeg tror nemlig det kan falle i smak hos flere. Skal ta bilder snart og legge ut, men først må jeg gjøre ferdig en skoleoppgave. Jeg kan røpe så mye at tema for "Gi-borten" er fargerik, grafisk jul;)


Ha en fin helg!
Maya

10 kommentarer:

s h i n e d e s i g n sa...

Kjempestilig! Farger er gøy :-) Fatet på veggen er nydelig. God helg til deg!

an-magritt sa...

Vet du, jeg ELSKER fargesammensetningen på bildet der. Spenstige farger sammen. Det er jo det som er så herlig!

Takk for hyggelig kommentar.
Ha en FIN fredagskveld!!

KLem fra An-Magritt

En støvel og en sko sa...

Nydelige farger, jeg er helt enig. Det fatet på veggen har jeg sett før - hos bestemor tror jeg. Og hærlige puter og lanterner.
God helg. Gler meg til give-away!
Klem

La luz del norte sa...

Hei, Maya! LIkte de fargene godt jeg! Gleder meg til å se hva du har funnet på til give-away'en.

Her har det vært lite blogging den siste tiden, men nå er jeg syk og kan med god samvittighet slippe alt og bare surfe rundt her inne. Godt!

Lykke til med skoleoppgave og GOD HELG!!

Klem fra Solrosa

Anonym sa...

Så fine farger -putene er jo sååå nydelige!!

marit

Kaspara sa...

Hei Maya
Jeg synes det var en fin "rar" sammensetning jeg! Det er gøy å leke med ulike farger og uttrykk.
Ha en ordenlig gladhelg, Maya!
Klem fra Kaspara

HannasHörna sa...

Hej hej!

Vilka bilder och vilka fina färgkombinationer!

(eddas) sa...

En god helg til deg..
eddaKlemmer

Sanne sa...

Blir så glad hver gang du oppdaterer bloggendin :)du er så kreativ og flink

Anonym sa...

morsomt å se at jeg har et nøyaktig likens serveringsbrett som deg, bare at mitt er rektangulært :)
Flott og inspirerende blogg!!