søndag 4. mars 2012

Prosjekt: Småpusling med heklenål og vattkuler

På en eller annen blogg for lenge siden så jeg bilder av stener med heklet trekk. Jeg syntes de var nydelige, så i fjor sommer forsøkte jeg selv. Men det var mye vanskeligere enn jeg trodde, så det ble med denne ene "stjernestenen". Av vattkuler lagde jeg meg en liten pyramideformet nålepute, også det i fjor sommer. Jeg liker slike småpuslerier, mest av alt for at det ikke tar så lang tid antar jeg. Mitt nyeste småpusle-prosjekt er de fire små trepatene som jeg handlet på bruktbutikken. Jeg gleder meg veldig til å ha tid til de siden jeg har forhåpninger om at de blir veldig fine. Ha en fortsatt god søndag, med eller uten små puslerier:)

   
  
 
 

3 kommentarer:

Fargevandring sa...

Småpuslerier er koselig...brettene blir sikkert fine:-)

Hege Synøve Kolstad Evensen sa...

Sukk. disse små brettene er prikk like de jeg spiste brødmaten av da jeg var liten... Hyggelig å minnes:)
Inspirerende post, lekre farger og utsnitt! Er spent på hva som skal skje med brettene du fant:)

Dagný Björg • Dagfar sa...

Loving the little wooden cutting boards or the little plates - beautiful.