tirsdag 10. september 2013

Plutselig: Instagram

Det har vært stille en stund. Det har vært (er) sommer, vi renoverer badet, ingen sommerferie (foreløbig. Men vi reiser til Peru i november, jippiii!). Jeg har plutselig begynt å bruke Instagram etter pådytt av en venninne. Jeg har liksom ikke skjønt dette Instragram jeg. Men nå når huset står på hue på grunn av renovering er det litt deilig med en liten mobil skjerm og en app med masse fine bilder. På Instagram heter jeg byingeborgrh. ( Ingeborg er altså det "ordentlige"navnet mitt:) )

There has been silence. It has been summer, we are renovating our bathroom, and no summer vacation- yet. (We are going to Peru in november, I am soooo looking forward to that!). I am also on Instagram, like decades after the rest of you. Very late I know. My name there is byingeborgrh. (My "real" name is Ingeborg, not Maya for those who are wondering:) )



3 kommentarer:

En støvel og en sko sa...

Jippi, du er på Instagram. Jeg vil gjerne følge deg.
Klem fra Sølvi

Annes Muscari sa...

Flotte bilder! Følger deg nå på IG :)

Kaspara sa...

Heisan
Herlige bilder! Så fantastisk med Peru, har alltid drømt om akkurat det faktisk...
Ja, så har vi havnet på instagram da, he,he, men aller mest glad er jeg i bloggen.
Glade høstdager til deg!
Klemmer fra Kaspara