lørdag 25. januar 2014

Elsk: Knæsje farger

Hu-hei! Så var det på'an igjen. De siste ukene har tanker om bloggen poppet opp i hodet mitt igjen. Men siden vi har vært uten nett i 2 måneder har mulighetene til blogging ikke vært til stede. Jeg har fulgt med bloggeverden fra siden, og både fått med meg Insta-flukten og erviblittforlike-debatten. Av og til synes jeg mobilskjermen er alt for liten til å studere bilder, og jeg savner et større format. Men å ta snapshots med mobilen er fantastisk. Jeg kommer derfor ikke til å være så nøye på om det er mobil- eller kamerabilder som kommer på bloggen, eller om det kun blir inspirasjonsbilder fra andre. Håper det fortsatt finnes noen der ute som titter innom en forlatt bloggverden. Jeg skal ihvertfall titte innom oftere og samle min egen inspirasjon her. 

Etter at vi var i Peru i november har knæsje farger bodd inni hodet mitt. Hvordan jeg skal finne rom til de fargene her hjemme, det kosetenker jeg på om dagen. Her er litt inspirasjon fra bloggen til The Design files daily. Bilder av Brooke Holme. Jeg ser at malerier og bilder med knallfarger kan gjøre det mulig her hjemme. Da er det bare å begynne å male da? Ha en fin helg hvor enn du er:) Maya



3 kommentarer:

(eddas) sa...

Heisann:)
må alltid titte innom deg og nye innlegg...ja det er litt labert på bloggfronten her og......men det kommer seg vel kanskje til våren igjen:) fin lørdag til deg klem

Malla sa...

Ååååå takk for deilig fargekick ;) merker humøret stiger med en gang. I dag er det tungt her i storm ,sterile og syke omgivelser. Kos deg ;) jklemklem

Lilla sa...

lovely colours! And the art wall is super cool! :)
xxx,
Lilla
http://lilycupcake.blogspot.com