søndag 30. november 2008

Et lekehjørne tar form

Jeg har i lengre tid lengtet etter en hobbypult. Jeg har søkt etter pulter på finn.no og all verdens loppemarkeder. Men jeg finner liksom ikke den rette. Og om jeg finner en pult jeg liker, så er det ikke akkurat til en likanes pris...
Derfor var det festival, samba, nyttårsaften, bursdag og julaften på en og samme dag da det ble leftovers fra en byggeprosjekt her hjemme!
MDF-platen var i str. 115 x 60 cm, perfekt! Jeg løp til Ikea, eller busset til Ikea for å være mer nøyaktig. Kjøpte med meg noen ben til 100kr, og busset så hjem igjen for å skru de på.
Nå er MDF-platen malt, bena skrudd på, og jeg pusler litt med organisering av ting og tang.
I dag har jeg hatt et lite mini-prosjekt hvor jeg har laget meg en etterlengtet inspirasjonsboard. Jeg har fått på plass perlene som jeg ønsker å sy fast på sminkepunger og vesker. Fotografi av Ray Man er hengt opp og venter på å bli malt på et lerret, og siden det snart er jul har noen nisser og engler også funnet veien til tavla. Nå bare venter jeg på at jeg skal sprudle over!:D



Ingen kommentarer: