mandag 1. desember 2008

Julegaveshopping og en jule-elefant

I dag har jeg kjøpt 7 julegaver! Har ennå 17 igjen riktignok, men jeg er da på vei...
Jeg har tilbrakt store deler av ettermiddagen på Søstrene Grene. Der har de så mye fint til en bra pris:)
Som alle vet, så kommer man ikke unna en julegaveshopping uten å kjøpe noe til seg selv også. Jeg fant meg en søt, liten lys turkis vase og stearinlys. Samt verdens søteste nøkkelring! Nå kommer jeg aldri til å rote bort nøklene mine igjen...tror jeg.




















Mamma ønsker seg papir, klistremerket og annet fint hun kan bruke til sine hobbyprosjekter. Og jammen hadde de ikke en pakke med papir i forskjellige former og farger! ( Kanskje løper jeg tilbake og kjøper en til meg selv også).















Julenisser i form av Babuschka! Til mine venninners søte små...(Også her burde jeg vært fremsynt nok til å skjønne at jeg vil ha en slik selv...)














Siden jeg er innom temaet babushcka og julepynt sikler jeg litt på nettsidene til Indiska. Der er julepynten med etnisk vri, men jammen meg får jeg ikke like mye julestemning av en rød elefant som av en rød nisse!

Om det er bare meg vites ikke, men jeg får ihvertfall en sånn trolsk, eventyraktig julestemning av å se på denne pynten.

































Og med denne på verandaen, på trappa eller inne i stue omkranset av kanel, julekuler og granbar blir det riktig, god eventyrjul for denne dama:)












1 kommentar:

Gamlå sa...

Heisann

Så masse fint du har kjøpt, og så er du godt på vei med julegavene.

Nå må jeg også ta turen til Søstrene Grene:)

Ha en fin dag