torsdag 29. januar 2009

Mitt 6 bilde

Jeg har blitt utfordret av Marianne:)
Teksten i utfordringen lyder slik:

Gå til foto/mapper. Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen. Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet. Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen. Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.

Den 6 mappa var i grunn full av bilder av meg og gode venner, og jeg velger derfor å legge ut et bilde hvor ingen vises:) Godt å være litt anonym også;)
Bildet jeg fant etter denne mappa er fra Paris. Jeg og min sambo var der for et et par år siden. Bildet er tatt fra hotellrommet vårt. Jeg husker at jeg sto i ørt-og-førti minutter og tok bilder av denne bakgården og Sacre Coeur som vi så fra vinduet vårt.
Jeg ble så fasinert av husveggen lengst bort med en lang, hvit trekant på. Jeg tok mange bilder som sagt. Og jeg legger ved det resultatet som jeg har hengende på veggen min pr. nå:)
Ser ut som det er et lite hvitt kors helt i enden av veggen også. Symbolsk mening:)

Nå ser det ut til at alle har lagt ut sitt 6 bilde. Ser det har gått som en farsott over bloggland de siste dagene.

Jeg utfordrer derfor den som leser dette innlegget som IKKE har fått utfordringen tidligere. Håper DU tar den:)

God kveld fra Maya

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stilige bilder!
Likte spesielt godt det første!

Klem fra Linda

Kosene mine sa...

Det ble bra det bildet! Herlig å ha ordentlige minner på veggen! :o)