lørdag 31. januar 2009

Skyggekunst

Gårsdagen hadde jeg besøk av ei venninne. Vi koste oss med kyllingsalat og fetaost/olivenbrød. Koselig med slike kvelder. Dess eldre vi blir, jo sjeldnere blir disse kveldene ser det ut til. Man får så mye å henge fingrene i i sin egen hverdag, at det blir vanskelig å finne felles tid. Men i går klarte vi det altså. I tillegg til å spise ble det skravling(selvfølgelig), stussing av hår og vi tok hårkur. Vi forberedte oss litt til bursdagfesten vi skal på i dag kan man si. Gjorde oss lekre, hihihi. Så da er det bare for meg å finne ut hva jeg skal ha på meg...skrekk og gru! Det er jo en liten prosess i seg selv. Jaja,skal ikke plage dere med det.

Dette innlegget handler egentlig om shininga av leiligheten i går, og hvor tilfeldighetene gjorde at jeg oppdaget skyggekunsten. Jeg drev å ryddet, bakte og flyttet litt på ting. Jeg satte fra meg vasen med grener på reisekista mi. Og det ble slik en pen skygge på veggen.
Helt ytterst på grenen har jeg pyntet med et par ørdeobber. Og jeg syntes de og grenen ga slik en flott skygge på veggen, at jeg fant ut jeg måtte ramme det inn. Haha, høres litt smårar ut kanskje? Men jeg synes det ble så fint, litt classy:)
Nå lurer jeg på om jeg skal tegne av skyggen på et stykke papir slik at bildet vises hele dagen og ikke bare når det begynner å bli mørkt ute...

Ingen kommentarer: