lørdag 10. januar 2009

Stopp massakrene...

...i Gaza, eller var det i Oslo???
Tenkte å våge meg ut på demostrasjon i dag. I følge de siste dagers medieoppslag er jeg usikker på om demonstrasjonene de siste dagene er for fred eller ikke...
Jeg blir så sint på de som skal ødelegge det fredelige budskapet. De som bruker andre menneskers nød til å selv lage bråk og kvalm.
Derfor tenker jeg at det er viktig at vi som vil formidle det fredelige budskapet møter opp i fullt monn, og viser disse folkene hvordan dette skal gjøres.
Nå vet jeg jo hvor glad mediene er i å fokusere på det som er ekstremt, ytterpunktene. Kan hende det ikke har vært så ille som mediene har skissert. Den som møter opp får se.
Det viktigste for meg er å kunne bidra med det lille jeg kan. Møte opp, gå i tog og på den måten formidle mitt syn på krigen. Håpe krigskjemperne skal stoppe med sine umenneskeligheter.
Det er ikke så mye, men det er det jeg kan gjøre...
Stopp massakrene i Gaza, la Gaza leve

Ingen kommentarer: