fredag 6. februar 2009

Be-rammet kjøleskap...

Jepsi-pepsi...da har jeg brukt noen av wall-sticker rammene jeg kjøpte her om dagen. Jeg har malt 2 av de- gul og blå-, resten er som de er. Den rosa er vel egentlig ikke ment til å være ramme. Det er en leftover mellom 2 rammer, men jeg synes den var så fin:)
Rammene er i papir, men med glatt overflate. Det var noen som spurte om det. Limet bak er sterkt, men det er lett å ta av og på. Litt vanskelig å male overflaten med pensel, vil tro det blir enklere med spraymaling.

Jeg skal ikke påberope meg noen makeover, eller at dette er stor kunst. Sannsynligvis blir det ikke slik lenge heller. Men jeg prøver meg nå frem med disse wallstickersen. Artig. Jeg har også limt en fast på kjøkken-delen av leiligheten her.
Det er to grunner til at jeg ikke viser det bildet. Den ene grunnen er at jeg driver å mini-pimper det bittelille kjøkkenet, og den andre grunnen er at jeg ikke gidder å rydde kjøkkenbenken for å ta bilde av den, hehe. Noen som kjenner seg igjen?

Dette er "Glam"-versjonen av kjøleskapet:



I farten så rammet jeg inn merket på kjøleskapet. Det fikk plutselig en annen funkjson når det ble rammet inn synes jeg. Og så er det et bilde av meg og sambo i Indiske festklær, (om noen av dere trykker for å få stort bilde nå så vil dere se to svært anonyme ansikter, hihi. Hemmelig, hemmelig;) ), og så har jeg hengt opp en liten gavepapir-rose. Den var bare så nusselig, og den minste gavepapir-rosen jeg har sett.

Her er hverdags-kjøleskapet:



Med alle magnetene i toppen og jobbturnusen til sambo. Jatta, jatta. Man har det ikke mer moro enn man lager selv.
God kveld fra loftet
Maya

1 kommentar:

Ninas Drops sa...

Neimen har du sett så nudelig liten pakkedings..hi hi...
Synes kjøleskapet ditt ble kjempefint jeg. Der er jo så moro å kreere litt kreativt ikke sant. Kuli uli...

You go girl go go go....
Overspist meg på marsipan jeg gitt..*gulp*...hi hi o la alllallllaa=D

Ha en fortsatt fin fin kveld fra meg da Mayamor...
klem klem fra drops i pops.!!!!