fredag 6. februar 2009

Changing rooms på NRK!!!


Og så er det ingen som har sagt det til meg!?! Er det flere som ikke har fått det med seg?
Jeg elsker denne serien. Glante på den hver dag da jeg hadde tilgang til BBC Prime. Og jeg har savnet den sårt...

Men nå er den på NRK, hver fredag 17.25. I loooove!:D

Jeg var tilfeldigvis innom hos Mianne Mi, da jeg plumpet over ordene Changing Rooms og NRK. What? Sporentreks inn på NRKs nettsider. Jodda! Der var det:D
Hvordan har jeg klart å unngå å få med meg at NRK sender dette programmet? Kan det ha noe med å gjøre at det heter "Slipp naboene løs"?
De har rukket å sende hele 9 episoder allrede. Heldigvis ligger alle episoden ute på nettsidene deres:) Nå skal jeg krølle meg sammen i godstolen og kose meg med 4,5 time oppussing på budsjett.

3 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Dette har ikke jeg heller fått med meg !!! Jeg satt og klistret foran skjermen da det gikk på BBC ;)
Må prøve å se om jeg får det med meg idag, men det er vel kanskje gamle episoder ???

Klem,Kari

Ninas Drops sa...

Thank you=)
Dropsers

GundaM sa...

Hm, det var nytt for meg og men ja elsker slike programmer ;)

Herlig innlegg med steinen under her !