onsdag 22. april 2009

Bruktfunn

Jeg har funnet meg noen søte bøsser til pepper og salt, og et par skåler på bruktbutikken.
Betalte 70 kr tilsammen, og det er brukanes. Har lett en stund etter slike små glassbøsser. Og disse var virkelig snasne om jeg skal få si det selv! Fin til både hverdag og til fest her på loftet:)


Liten oppstilling på kjøkkenbenken her. Blafreboksen, Buddhaen, tinnbrettene og de nyervervede tingene. Med tomatsnacks, nam!


Og i dag var den bittelille oppvasken min så fargerik i stativet at den fikk være med på bildet den og:)

10 kommentarer:

alvorada sa...

Flotte funn! Merker jeg har litt loppisabstinenser... Likte buddhaen også! :)
Ha en solfylt ettermiddag, Maya!

Marie sa...

Fallt helt for salt og pepperdrøssene! Der var du heldig!

GundaM sa...

Vakkert stilleben frk Maya ;)))

Linda sa...

Hei!
Så fine ting du har kjøpt Maya!
Salt og pepper settet var råfint!
Skulle gjerne hat et slikt ;O)
Herlig også på kjøkkenbenken din!

Klem fra Linda

SOLSIKKE sa...

Så utrolig sjarmerende salt og pepperbøsser! Har du et godt tips når det gjelder bruktbutikk? Alltid på jakt etter nye steder å titte innom :) Må ellers si at du har en veldig koselig side!

La luz del norte sa...

Så fine ting! Gleder meg til loppis i helga! Ha en fin kveld!

Solrosa

Minmill sa...

Veldig fine funn du har gjort, Maya. Litt sånn marokkansk inspirerte de bøssene, og med buddaen på siden blir det nesten en internasjonal vri på stillbenet ditt. Skålene likte jeg godt. Herlig 70 talls mønster..
Nattaklem fra Minmill

Bianca sa...

Kjempe søte salt og pepperbøsser, leiter etter noen fine salt og pepperbøsser selv..
Og så nydelig kjøkken dere har! Viste det akkurat til mannen min og sa, se det er sådan jeg vil ha det :)

Ninas Drops sa...

Herlige de salt og pepperbøssene ..,kjempefine...
Og sammen med de andre fine tingene så ble det jo så koselig på kjøkkenet deres da=)

Det gjør seg med litt farger ja...
Jeg blir ihvertfall kjempeglad for å ha det rundt meg her...

Håper leselysten har kommet over deg ...

Og du...???
Hvordan var treninga?
Jeg tenkte så på det i går skjønner du....
Jeg var på pilates,...og det er så gøy..skikkelig hardt, men gud så digg å kjenne at man bruker kroppen...

Så fra ei støl dame til ei anna ei...eh?...er du støl?
Ha det fint i dag...sola skinner og jeg er så glad...det er fordi....la la la...
Drops=)

Ninas Drops sa...

Jepp pepp...
Jeg fikk mailen 2 ganger...*grrr*...lurte litt..nei da...hihi...

Du jeg skulle aldri ha sagt til husbonden at jeg har blogg...for nå vil alt jeg kjøper som jeg legger ut få "the look" når han kommer hjem. ja...så jeg skjønner .....

Gleder meg til å se på fatene dine...

Jepp...dem er gamle..de tekoppene ...kule ikke sant..å jeg blir så glad når jeg åpner kjøkkenskapene mine og de deiser i fleisen på meg...NAIS....

Oki, får svare deg på mailen i løpet av kvelden...akkurat nå så er jeg alene med lille pastill, som har besøk av sin søte venninne farin....datter av nabo sugar babe...skjønner...å sånn går nå dagan...o la la...

Jeg har det så morsomt skjønner du...
Drops=)

Du vettu hva...noen ganger har jeg det slik og...at det ser ut som om alt har kræsja..uff...kjenner følelsen...men heldigvis lenge siden nå...Bra det gikk bra til slutt....Goody goody...