onsdag 2. desember 2009

2. desember: Kremmerhus

Dagens innlegg er litt mer fargesprakende enn gårsdagens.
Jeg har gått berserk med tapet, papir, bånd og paljetter og laget kremmerhus. De fleste i vanlig utførelse men også et par med kreativ klipp. Kremmerhusene skal henge på grener (når det kommer i hus), men for bildets skyld henger og slenger de på reinsdyrhodet. Jeg syntes det ble en smule jalla, så jeg måtte frem med plastikksmykket mitt i gull også, hihi. Ska de værra så ska de værra.
Litt nærmere julaften skal kremmerhusene fylles med nøtter og twist og henges på juletreet. Det gleder jeg meg til, nam nam!
Bildet er tatt i dårlig lys. Det kommer nytt foto imorgen når sola er tilbake. Det er spotter i taket så det blir skygger både her og der. Det ble ikke så pent på bildet ser jeg...


Maya

10 kommentarer:

Marthe sa...

Søte deg!

Du er virkelig i den kreative vinden for tiden- det popper jo opp den ene fantastiske kreasjonen etter den andre. Likte veldig godt englepynten, men digget virkelig disse kremmerhusene. Meg liker farger! Og for en herlig maksimalisme med gullkjeder, engler, kremmerhus og hjortehode:)

Må forresten titte innom søstrene grene etter et sånt hode jeg også. Kjempetøft!! Har forresten kjøpt tre av de almanakkene fra skaperverket- så man kan godt si at du er en stooor inspirasjon for meg:) De bøkene var så ufattelig fine... to havnet under et juletreet, men en må jeg beholde selv.

Ha en flott kveld på loftet ditt! Her blir det sofakos med nytt interiørmagasin:)

Klemmer og smil

hverdagsgodteri sa...

Du er jo bare herlig kreativ for tiden.:) Koselige kurver du har laget. Og hjortehodet ditt var flott!

Frk lykkelig med farge sa...

Så søte kremmerhus, kreativ du er:-) Må snart også få tid til å lage noe julepynt.. Greit å få litt inspirasjon på veien, hehe.

victoria (huset i byen) sa...

Så flotte kremmerhus...
Du er så flink og kreativ blir stadig vekk imponert...
klem victoria

Polkahjerte sa...

Til å bli i godt humør av sent på kvelden. Bra med litt overkill!

Brit Strikkenerd sa...

Artig med egen julekalenderaktivitetsblogg. Likte begge aktivitetene og må prøve de ut:)

La luz del norte sa...

Fine!!! Jeg har også et papirklipp-prosjekt på gang, men reiser bort nå, så resultanene blir ikke ferdige før etter 14.des. Takk for inspirasjonen!

God natt!

Fargelykke sa...

Så flink du er da:)

kjempefin blogg forresten... *lese lese*

Marianne sa...

Hei!! Så fine kremmerhus!! Synes reinsdyret ditt kledde det veldig godt jeg =) hehe!!
Ha en fin dag, hilsen M

erry sa...

Härliga kremmerhus! Jag blir inspirerad till att testa göra såna själv, ikväll blir det julkortsverkstad hemma hos mig med några väninnor så jag kanske hinner få ihop några då...