torsdag 3. desember 2009

3. desember: Dekor med vattkuler

Jeg har et lass med vattkuler liggende i hobbyskuffen min. De er fra den tiden jeg innbilte meg jeg skulle lage mange nisser og snemenn til jul. Det ble 1 nisse (skal vise den en annen dag), og siden har vattkulene tatt opp plass i skuffen. Jeg har tenkt at jeg sikkert kan bruke de til noe en dag. Og i dag er dagen! Jeg har laget et lite snekule-tablå. Et sølvfat er fylt av vattkuler, Ole Brum-snekule jeg fikk i gave for noen år siden og et trill rundt lys. For that frosty feeling, brrr!



Jeg har begynt å sette frem litt julepynt også. Jeg pleier faktisk å pynte til jul 1 søndag i advent, men i år tar jeg det litt etter litt. Sånn varer pyntekosen lengre også. Som den observante leser ser så er jeg ekstremt schizofren når det gjelder julepynt og stil. Jeg elsker alt! Bare det er julete på den ene eller andre måten. Så dere kan tenke dere alt det rare i juleeskene mine, tjihi.
I dag skal jeg på IKEA og se om jeg finner Ribba bildehylle. Sambo har gitt "go!" til innkjøp, så nå gleder jeg meg til å feste hyllen på veggen og ordne litt juledekorasjon oppå der, o jul med din glede:D

Maya

12 kommentarer:

Brigg sa...

Så flott!!! Enkelt og vakkert:-)

La luz del norte sa...

Hei! Så gøy å følge kalenderen din! Artig og fint med snøkuler! Ha en god dag videre!!

Sol-klem

Anonym sa...

Stilig!

idyll sa...

Det var stiligt med vattkuler.. Ole Brummen var jo bare kul!! Gleder meg til å se Ribba på veggen.. Kos deg!

erry sa...

Wow så flott det blev! Det blev en riktigt mysig vinterkänsla, som kan behövas när man inte får se röken av riktig snö!!...

Kram

alvorada sa...

Stilige "snøballer" og kjempefin kommode! :)

MiaNostalgia sa...

Kjempeartig! Og Ole Brum er jo bare herlig. Men husk å passe på lyset slik at det ikke brenner ned og tar fyr i vattkulene...

God kveld til deg - kose deg på Ikea! :-)

victoria (huset i byen) sa...

Herlig dekorasjon, ble jo kjempe flott... Skjønner deg godt jeg, er så mye fint, har lyst på omtrent alt i alle stiler....
Så gøy at du ville være med på min giveaway.... Masse lykke til ;)
klem victoria

Sanne sa...

så fint. Utrolig kreativt :)

Pink lady sa...

I like!! Jeg er jo hekta på hvitt og det er jaggu smittsomt. Min svigerinne var på besøk her noen dager i høst og etter den tid har hun skiftet ut masse duker og puter hjemme med nytt i hvitt! ;)

Håper du har riktig gode desemberdager!

Klem Pink Lady

Tove sa...

Så fint det ble! Virkelig en god ide:)

Lycke sa...

Underbart fint kära du, och så bra det passade på den höga byrån...ljuvligt!!!!
Önskar dig en underbar helg...!!!

Kramhögar Lycke