tirsdag 22. desember 2009

22. desember: Nisser

Ingen julekalender uten nisse! Det var nesten sånn at jeg følte jeg gikk på barneskolen igjen da jeg lagde disse. Jeg hadde en slik ferdigstrikka pølse, eller hva det heter, og tenkte at jeg må bruke den opp. Det dukket opp 3 nisser av den tilslutt. De fikk litt plastkuler og vatt inni seg, en perle til nese, skjegg og hekla blomster. Jeg hadde noen hekla blomster som egentlig er til scrapbooking, men de kan jo brukes til det aller meste. De ble så snåle at jeg elsker dem, hihi. Sjel har de ihvertfall der de står skjevt og skotter i skjegget sitt. De trenger kanskje en liten hårstuss...:)

   

Maya

2 kommentarer:

victoria (huset i byen) sa...

Herlige nisser de er jo søtest sånn når håret og skjegget er så vilt voksende at du bare ser en nese...
klem victoria

Minmill sa...

Hei du kreative kvinne! Så søte nisser du har laget. De fikk en Maya-touch med den hekleblomsten. Du har jo produsert mye fint i løpet av desember, så det blir vel nesten kjedelig for deg når kalendertiden er over. He he.

Må benytte meg av sjansen til å ønske deg en god jul. Kos deg på loftet med alt det delikate du har laget. Klemmer fra Minmill