torsdag 12. august 2010

Prosjekt: Heng det på "Dottene" på veggen

Et lite prosjekt som er inspirert av "The Dots" (nederste bilde). De er laget av trekuler kjøpt i hobbybutikk. Hullene i fronten synes, men jeg synes ikke det gjør så veldig mye. Man kan sikkert fylle de med sånn trefarget sparkel. Kulene er festet med spiker. Lim i hullene før de skyves på spikeren, tørk. Voila! Heng det på dottene på veggen.
(Når vi flytter i ny bolig, skal de festes med skruer. Men siden vi kun har to uker igjen her er de foreløbig festet med spiker:))

    
 
Bilde lånt fra HayShop.

Hang it on the wall. Inspired by "The Dots", I have made my own version.

Maya

15 kommentarer:

Namaste sa...

Det var då endå et flott tips fra deg!

Ikkje dumt i det heila tatt :o)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Festlige dotter...og så dekorativt:)
Har der fått nytt sted og bo??
kos deg og nyt dagen
eddaKlemmer

Med et lekent sinn sa...

kult!!! jeg liker det!!

Fishermans Daughter sa...

Kul ide!!!!!!
det må jo være noe for mitt soverom m mye dill og dall på:)))

Veronika

ralfefarfars paradis sa...

Det var smart;) Det blir spennende med flytting da-selv om det er slitsomt mens det står på;) håepr du får ei fin helg!

Julia Hausfrau sa...

Vildt god idé, det ser rigtig godt ud. Den er hermed kopieret :)

Allis i Eventyrland sa...

Enda en grunn til at jeg snart må kjøpe meg leilighet... Har ikke samvittighet til å spikre så mye i veggene når jeg bare leier :) Det ble superfint!

Namaste sa...

Meg igjen ja, for eg har nemlig ein "Viktig melding"!:

Eg invitere te BLOGGTREFF (på kort varsel)! ;o)

Hadde vore sååå gøy om me kunne fått te å treffast!!!

Spre budskapet :o)

http://kreativimpulsiv.blogspot.com/2010/08/bloggtreff-pa-kort-varsel.html

Allis i Eventyrland sa...

Jeg svarer på kommentaren din her også jeg, i tillefelle du ikke så den på bloggen min :)

"Så hyggelig å høre! :) Så stas at du vil lage blogginnlegg om dem, bare å låne bilder! :) Nå gleder jeg meg til å lese, altså. Hihi!"

Ha en flott dag! :)

Mollie sa...

For en god ide! Veldig fint ble det :-)

malinsinterior sa...

Så genialt, og ikke minst billigere! Må si du er veldig kreativ :)

svimelaura sa...

Det er så kjekt med slike som er rause og deler de gode idéene sine! Tusen takk:-)

Kjekt å følge med på bloggen din, alltid noe spennende her!

Snedig Snelle sa...

Veldig god ide!! :-)

alvorada sa...

Så utrolig mye fint du har lagt ut her siden sist! Nå var det virkelig stas å komme tilbake til loftet ditt :) Falt spesielt for alle bildene i innlegget om skolestolen. Nydelig! Håper du har hatt en deilig sommer. Ser dere har solgt loftet så nå gleder jeg meg til å se nytt bosted når dere kommer så langt! Can't wait!
Ha en fin uke, Maya!

AbluMoo sa...

Så lurt. Så fint! :-)