tirsdag 21. september 2010

Liker dette: Bildet

Jeg liker dette bildet så godt! Fatene på veggen synes jeg er dødslekre, den lille boksen i gull med blomster på og den slitte stolen og bordet. Et perfekt lite kontorhjørne, eller kanskje bloggehjørne? Det er akkurat plass til en liten bærbar på bordet. Lagres som inspirasjon til det nye hjemmet kommer seilende.
I dag er det vakkert vær, så jeg må nok ut en tur og nyte sola. Men først skal jeg ta bilder av loppefunnene jeg har gjort den siste tiden. Nå har jeg endelig fått med meg et par loppemarkeder, og nytt av året er at vi har bil. Det får sine følger, hihi. Ha en herlig tirsdag uansett hvor du er!

Bilde fra Vtwonen.
Maya

5 kommentarer:

(eddas) sa...

Ja...heeelt nyyydelig...roses roses:):)Har en del tallerker som skal opp på veggen...har satt på oppheng og flere på lager...men det skal gjøres og:)
kos deg med planlegging:)
eddaKlemmer

Veronika Mikkelborg sa...

fin fin arbeidskrok! hadde nok blitt veldig fine og inspirerende blogg innlegg herfra ja:))

veronika

Marianne sa...

Enig!! Veeeldig nydelig bilde =)Fin, lett stemning =)
M

mi-rachel sa...

for en utrolig fin samling med fat!
virkelig!

Marlene sa...

Herlig bilde.
Må jo være veldig inspirerende å jobbe på en sånn nydelig plass..