søndag 31. oktober 2010

Vase i sol - eller sol i vase

Jippi! Jeg fant noen fine ting på loppemarked i går. Det må være høstens beste for min del. Og det på sjølvaste bursdagen min! Jeg kommer tilbake med et lite bursdagloppe-innlegg. Men først måtte jeg bare fange solen i vasen. Vasen fant jeg også på loppmarked i går, og inspirert av de mange bokstavfantastene i Bloggland  har jeg limt på bokstavklistremerke. I tillfelle noen ikke skjønner hva den brune dingsen er til, haha;) Nå skal jeg og sambo ut i solen, valse på Løkka og så innom spinningsykkelen. Ha en fantastisk søndag!

Maya

6 kommentarer:

Snuskebassa sa...

Flott vase! Medisinflaske?
Herlig når man kan fange oss litt sol :-)

Svenngården sa...

Megakul vase :D

Frk. Fosli sa...

Hehe, overtydelighet er kjempegøy!! Jeg bestemte meg herved for å spraylakke "SPADE" på spaden min til vinteren :D

Håper du hadde en nydelig søndag på løkka! Fine, fine løkka! Og: gratulerer med bursdagen :)

Allis i Eventyrland sa...

Gratulerer så mye med dagen, søte! :) Kjempefin vase du har funnet deg, og kanskje enda litt finere når jeg skimter fuglene mine der.... :D

Ha en fortsatt fin kveld!

Kvinnse sa...

Du har fått en award av meg om du vil sjekke den ut!! ;o)

russiske damer sa...

Jeg gratulerer deg og ønsker deg hell.