tirsdag 30. november 2010

Utlodning: ISAK "Blossom og Bill" julebrett

Takker så hjerteligst for alle gratulasjoner i forbindelse med huskjøpet! Dette må feires. Jeg feirer ikke bare huskjøp, men også at denne maraton-høsten snart er på hell. Jeg ferier jul og bursdag og 2 års dag til bloggen. Men mest av alt feirer jeg alle dere som leser denne bloggen, som faktisk har lagt dere til som følgere (eller tvangslesere som Google Translate oversatte det som, meget festlig, hihi. Uten at jeg tror det ligger noe i det forøvrig...) og dere som legger igjen varme og søte kommentarer. Dere bidrar alle sammen til at blogging er morsomt, og til å bringe litt sol inn i hverdagen. Tusen takk:)
Jeg har aldri hatt utlodning før, så dette blir spennende. Det du kan vinne er altså et julebrett med "Blossom og Bill"-motiv fra ISAK. Brettet er på 38 cm. Jeg elsker ISAK sine produkter og skulle ønske jeg eide alt i deres sortiment. Nettbutikken Sweet Memories fører blant annet produkter fra ISAK for den som ble nysgjerrig.
Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar til dette innlegget. Har du ikke blogg kan du skrive navn + mailadresse i kommentaren evt sende meg en mail.  Du får ingen lodd for å skrive om utlodningen på egen blogg, men det er selvfølgelig lov å låne bilder herfra for den som vil det. 1 lodd til alle som vil ha med andre ord. Jeg trekker vinneren 10. desember. Happy adventstid!

Maya

83 kommentarer:

Rosa sa...

OJOJOJ, klart jeg vil være med!!!!
Krysser armer og ben frem til 10. :-)

Ha en god tirsdag, Maya:-)

Klem, Rosa

She: sa...

Et lodd ønskes også fra She! Superfint brett!
God advent til deg også, Maya!

Scandinavian Retro sa...

Jeg tar 1 lodd! Har også utlodning på min blogg, så gjerne delta på den om du vil:) Ha en fin adventstid!

Anonym sa...

Å, nydelig brett! Tar et lodd jeg :) Og gratulerer med rekkehus, er så godt å ha sitt eget sted. Vi feirer ettårsdag både for hus og baby i disse dager, gøy!

:) Marianne

mariannew22@hotmail.com

Elisabeth, innerst i veien sa...

Fantastisk premie, jeg vil helt klart være med å kjempe om det kule brettet!

Kikkis planet sa...

Isak sine produkter er bare superstilige! Hvis jeg hadde hatt et julebrett er jeg usikker på om jeg hadde greid å pakke det bort når jula var over.
Hilsen en fast tvangsleser.. Hehe..

Sissel sa...

Gratulerer med alt sammen) Så deilig at du har så mye å feire! Og så heldige vi er som kan nyte godt av det...;)
Jeg tar veldig gjerne 1 lodd!

Klem Sissel

(eddas) sa...

Ja..her var det masse og feire:)
Grattis så masse med hskjøpet...så gøy det blir:)
Hvor er huset??
ha en vakker dag maja...
eddaKlemmer

grytti sa...

Hehe, kjempetøft brett! Gratulerer så mye med huskjøp, håper vi får se masse bilder derfra etterhvert :-)

ella sa...

Så deilig at du har mye og feire! Og takk for at du inviterer til utlodning. Jeg er mer enn gjerne med! :-)

Pia sa...

Kult brett! Jeg er med! (Og jeg er følger av egen fri vilje...;)

Nina sa...

Joho ;). Jeg vil være med å feire ALT med deg ;)!

Pia sa...

Selvfølgelig er jeg med. Hav en dejlig december.

idyll sa...

Vil gjerne være med i konkurransen, ett festelig brett å servere snadder på i godt lag;)

Klem fra Idyll

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Gratulerer med huskjøp!
Flytter selv til nykjøpt leilighet ioverimorgen (første leil).

Vil gjerne være med i trekningen :)

maritklokkeide@gmail.com

astrid sa...

Jeg er med!
Så artig det fatet var - Gratulerer med ny leilighet og en travel høst på hell.

Mvh astrid.d@gmail.com

Bråkmakergata sa...

Så kult brett! Jeg blir gjerne med i trekningen!! :)

Mariannes blogg sa...

Jeg er også gjerne med. Supert brett:)
Gratulerer med leilighet!
Marianne

Fragmenter sa...

Gratulerer både med det ene og det andre:) Digget det brettet, så et lodd til meg:) Ha en fortsatt god dag videre! Hilsen Elin

Unknown sa...

Så flott premie!
Vil sjølsagt gjerna ha den ;o)

gratulera igjen med alt får eg sei, og kjekt at det nå blir litt roligere tider :o)

Anonym sa...

Jeg slenger meg på utlodning, og håper på nytt brett til førjulen! Hurra for dere og det nye huset deres- vi gleder oss sånn til å komme og se!! Endelig kommer dere hit dere også- det blir sååå bra! Vi snakkes søta. Klem fra Eline

Carina Dale sa...

Gratulerer så mye! Dere har virkelig mye å feire!!

Jeg slenger meg med.

Jeg har forresten en liten give away jeg også, som kanskje kan gjøre hverdagen litt mer leken? Se her: http://www.lekenhverdag.com/2010/11/give-away-med-tre-vinnere.html

vigdis sa...

*hurra for deg og den finfine bloggen! jeg vil selvsagt være med *vigdis

ANNEPÅLANDET sa...

ja, men dette vil vi være med på! Så herlig brett - perfekt for frokost på sengen. Eller nattmat kanskje...
Og gratulerer med nytt hus!

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med på denna utlottning! Jätte snygg bricka! linda.e.svensson@hotmail.com

Marieinwonderland sa...

jeg elsker også ISAK:) Tar et lodd!

Yvonnes Ymserier sa...

Gratulerer så mye med nytt rekkehus :)) Digger også Isak-produktene, så jeg er MED! Klemmer, Yvonne

Veronika Mikkelborg sa...

Jeg er med og måtte desember bli en fin måned for deg med nytt hus og greier. gleder meg til å følge deg videre:)

Veronika

Sanne sa...

Må jo legge igjen en kommentar. Gratulerer med.. ALT! <3

smilehull sa...

Dette må man være med på! :) Herlig og humoristisk brett!

Hyttehuset sa...

Heisann
Eg melder meg meg glede på denne konkurransen. Råtøft brett i supre fargar.

God veke til deg!

Love + vegetables sa...

jeg er med!

finfin blogg du har :)

*maria

Louise sa...

Gratulerer med alt du har å feire!
Jeg vil gjerne være med på utlodning.

Ha en god førjulstid:-)

Janne sa...

Grattis med nytt hus:)
Vil veldig gjerne være med på feiringen din! Utrolig festlig brett!

Hilsen Janne

MonjaHelene sa...

Hei
Gratulerer med nytt hus og med 2 års dag på bloggen!
Fantastisk brett! Denne feiringen kan jeg ikke la meg gå hus forbi:);)
Ha en fortsatt fin adventstid:)
Hilsen Monja
Takk for at du linket meg foresten og for flott omtale om ISAK.:)

Creative By Helena sa...

gratulerer så mye med hus og alt det andre:-) så morro med utlodning! Vil gjerne være med!!!! Liker måten din å trekke på, så man ikke blir en "tvangsleser" bare fordi man vil være med i en trekning:-) hihi Jeg elsker bloggen din og følger stadig med... er bare ikke så altfor flink å legge igjen livstegn;-) Ha en nydelig desember:-)

Sylke Feldhusen sa...

Gratulerer med alt som skal feires :) Jeg blir gjerne med på trekningen!

Ha en god adventstid. Klem

Marianne sa...

Åj, hurra for en fin premie!
Men mest av alt, hurra for deg så klart :)
Elefant-bloggen din er blant mine absolutte favoritter :)

Heidi sa...

Jeg er med!

Marianne sa...

wow!
sånn har jeg siklet etter lenge.
jeg er definitivt med!

Rarerina sa...

jippi, jeg er med!

3prinser sa...

Kom over bloggen din etter en link på Sweet Memorys - flott blogg og flott premie!! Den vil jeg gjerne vinne :) legger meg til som følger også jeg!

Randi sa...

Flott blogg du har! Melder meg på trekninga, veldig flott premie. Og gratulerer! ;)

AnnaJohanna sa...

Kjempe fin blogg du har og for en fin premie. Jeg vil gjerne bli med!

med blanke ark // susanne sa...

så gøy! :) Jeg er med, ISAK er fantastisk!

Ha en super adventstid!

Pink lady sa...

Gratulerer med både huskjøp og 2 årsdag!

Jeg blir gjerne med!

Klem Pink lady

AbluMoo sa...

JA! Jeg vil veldig gjerne være med. :-)

Superduper premie.

Smil fra AbluMoo.

K@ri sa...

Yes! Jeg er klar som ett egg for det brettet, så selvfølgelig vil jeg være med
˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙
Vakre tanker fra K@ri*

Lill Therese sa...

Gratulerer! Jeg sier Ja takk til brettet ;)

det lange hvite huset sa...

Jeg tar også gjerne et lodd, for jeg vil gjerne vinne et brett man bare må bli glad av.

Anonym sa...

Åja! Jeg vil også gjerne vinne brettet! Elsker fargene i det :)

ingrid sa...

gratulerer med alt. Kuult brett, jeg slenger meg med! mvh ingridedalsmo@gmail.com

Fru Usken sa...

Hei:) Eg vil jærna ver m:))
Klem fra June:)

The Smiths sa...

Utrolig kult brett!! Jeg vil gjerne være med på trekning=)

Anonym sa...

Vilket par! De skulle få väldigt fin utsikt i mitt kök. Håller tummarna.

Anonym sa...

Hei. Så kult brett:)
Håper jeg er den heldige;)
Hilsen Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Gratulerer så mye!!
Jeg vil VELDIG gjerne være med :)

Bli med på min give away også, hvis du er rask!!

Hilsen fra Stine

63 grader nord sa...

GRATULERER med nytt hus!
Dette blir spennende!

Vil gjerne prøve lykken å se om jeg vinner :0)

Jeg har en kreativ konkurranse gående på bloggen, kom gjerne innom og bli med! Har også en GIVEAWAY. Prøver så smått å reklamere for min nyåpna Eplabutikk "Det lille ekstra".

Koselig om du kommer innom!

Ha en fin dag!

En støvel og en sko sa...

Hei!
Gratulerer med ALT. Jeg ble forresten superinspirert av bildene din i innlegget over her, og kan tenke meg at dere nå gler dere til nytt hus den 16.
Klem, Sølvi

Hilde sa...

Veldig fin premie, jeg er med! :-)

smileull sa...

Åh, herlig fat! Jeg er gjerne med! Og gratulerer så mye som rekkehuseiere! <3

Eple sa...

Trodde jeg hadde slengt meg med på denne for leeenge siden :-)

Jeg er håper, håper jeg nå har trukket vinnerloddet :-). Veeeldig fin premie

Kvinnse sa...

ååå jaaaaaaaa!!!!Dette brettet har jeg lyst på !!! :o) jeg digger jo bloggen din og din kreativitet!!

Hedda sa...

Kjempefint brett, eg er med! Har vore innom bloggen din mange gongar, men aldri gitt lyd frå meg før :)

Mari sa...

så kjekk trekning da:) er gjerne med jeg!Masse lekkert i bloggen din!!

Randi sa...

Hei! Gratulerer med huskjøp!
Jeg vil gjerne være med i trekningen! Jeg har lotteri på gang, stikk innom om du vil bli med;)

Frk. Trillingsgaard sa...

Tillykke med hus - og NØJ, denne bakke er fiiin (ligesom din blog) !! Håber jeg vinder ;0)

MAYA // sa...

Jeg vil gjerne være med i loddtrekningen jeg og!!:) Gratulerer så mye med hus!

Anonym sa...

Jag vill gärna vinna den fina brickan - älskar verkligen Blossom och Bill och Isaks alla övriga tryck och prylar! Grattis till husköpet och tack för en fin blogg som jag alltid följer med glädje.
/Emma smilla@home.se

Laila sa...

Hærlig premie, jeg blir gjerne med!!!!!! Etter en laaang periode med stort sett hvitt interiør, merker jeg at det sniker seg fler og fler fargeklatter inn her i hjemmet, og dette brettet hadde bare vært supert!! Krysser fingre og tær:-)
Har ikke egen blogg enda, men det kommer :-)
God førjulstid!
Klem, Laila
lai-ola@online.no

Hokusfiliokus sa...

Gratulerer med huskjøp. Jeg vil gjerne være med på trekningen. Ha en fin dag!

Mari Dubedåre sa...

Grattis med hus, så gøy! Jeg feirer med å ta lodd og krysser fingrene for at brettet blir mitt :-)

Ønsker dere en fin førjulstid!

Anonym sa...

Hei!! Jeg vil gjerne være med :)
FIN fin premie!
Marit

Kari Anne sa...

skikkelig freshe deilige farger på det brettet - jeg tar gjerne et lodd!!

Ja9 sa...

Hei!
Har fulgt bloggen din ei stund no og gleder meg over nye ting du legg ut:))) Har nett begynt å blogge sjølv så alt dette er litt nytt for meg:))
Har også ein fortryllende gut som heiter ISAK så ja, takk eg vil gjerne vere med på utlodningen din:)
Ynskjer deg ei koselig førjulstid vidare!

Martes atelie` sa...

Herlig, humoristisk fat. Samme som din blogg.
Herlig navn på bloggen altså!
Jeg vil gjerne være med på trekning.

erry sa...

Ååååh,jag älskar Blossom och Bill-brickorna! Självklart vill jag vara med och ta chansen. :)

Anonym sa...

Fin og inspirerende blogg du har. Jeg vil gjerne være med på trekningen.
Hilsen tone.vaarum@hotmail.no

Mathilde-edlihtaM sa...

Hvis jeg rekker det nå, vil jeg gjerne være med i trekningen! Et kjempekult fat!

Anonym sa...

Selvsagt vil jeg være med i trekningen av et julefat fra ISAK! Hurra!
Hilsen Merete :)
merete@folgefonna.no

Monica sa...

Tøft fat! ;) Jeg har veldig lyst på det, så slenger med med før fristen går ut (i dag).

Lotten sa...

Den brickan är ju såå fin! Jag gillar alla saker från ISAK men äger faktiskt inte en enda ;-) Jag vill såklart vara med i utlottningen!

Grattis till husköpet oxå! Jag hittade tillbaka till din blogg idag och förstår inte hur jag kunde tappa bort din fina blogg....

Kram Lotten