torsdag 2. desember 2010

Fjorårets jul

Jeg kaster meg på NIBs juleutfordring med bilder fra fjorårets jul. Det var den desemberen jeg bestemte meg for å rydde ut av hobbykommoden min og lage en julekalender: 24 innlegg, og det meste med hjemmelaget julepynt av en eller annen sort. Noe av resulatene ser dere på bildene under, men titt gjerne her for de andre innleggene og flere bilder om du vil. Kanskje du blir inspirert til årets juleverksted.
At julen vår er fargerik og eklektisk er vel ikke å overdrive. Her er det plass til både nisser, engler, paljetter, rosa, turkis og hvite blonder. Og hadde vi hatt barn hadde dorullnissene hatt en kjærkommen plass. Det er ikke for ingenting vi har "jallatre" og ikke juletre her i gården. Julen for oss er overflod av farger og juleting fra alle slag. Og siden vi flytter 16 desember, så tror jeg nok litt fargerik julepynt også finner sin plass i rekkehuset vårt. Gleder meg!


PS: Minner om utlodning i innlegget under! Trekkes 10 desember:)

Maya

9 kommentarer:

Fragmenter sa...

Deilige farger, farger og farger, I love it:) Julen hos dere ser særdeles koselig ut!y

(eddas) sa...

Så flotte farver og bilder...smashings..
eddaklemmer

Svenngården sa...

Masse fine farger!! Veldig kult :D

Rosetrend sa...

For en herlig sammensetning av farger og teksturer :o) Åh, tenk å ha tilbringt tid i et slikt fargerikt og fint hjem...

an-magritt sa...

SÅÅ mange fine ting du hadde laget! Så fin inspirasjon. Takk!

Ha en deilig kveld! KLemmer fra meg.

Eple sa...

Her er det lett å bli glad! Farger og overflod- hurra :-)

63 grader nord sa...

WOW! Så mye fint! Kan ikke du bare kopiere kalenderen fra i fjor, så kan vi få glede oss over 24 (tydeligvis superfine) ideer til julepynt man kan lage selv - visste ikke om bloggen din i fjor. Og de som fulgte deg i fjor har da sikkert ikke noe imot å få en oppfriskning :0)

erry sa...

Ojojoj, massa fina härliga färgglada julbilder! Jag såg dem förra året men det var underbart att få se dem igen! :) Tack för all inspiration Maya!

Andreas sa...

I like the angel! Had some fabric printed with such cuties!