fredag 18. mars 2011

God helg!: 10 nye stoffpakker

Legger ut noen nye stoffpakker til salg før helgen. Om du ser noe du liker send meg et bip:) Prisen er som før: 100 kroner pakken. For 1 til 2 pakker blir portoen 27 kroner, ønsker du flere blir portoen litt høyere, men etter postens satser .
Det er 9 stoffbiter i hver pakke, variert størrelse men minst 20 x 30 cm, de fleste er større. Fine til småprosjekter eller lappeputer- og tepper. Det meste er dynetrekk funnet på markeder o.l, men det er også duker.
Pakke nummer 6 selges for 90 kroner. Det er fordi det ene stoffet, liggende i midten helt til høyre, er litt mindre, og har også et område som er bleket i solen. Jeg har brukt av stoffet i egne små prosjekt, og har brukt den bleke delen i noe, og den som er mer fargesterk i annet. Så det kan fint brukes likevel:)
Jeg stryker alle stoffene før jeg sender dem, siden jeg ser de har blitt litt krøllete av å ligge i poser. Og det vil vi jo ikke ha noe av. Send meg en mail på frkmayasloft@yahoo.com og skriv nummeret på den pakken du ønsker å kjøpe. De sendes når pengene er på konto. Helgen min skal innledes med fredagspils og spise ute, det gleder jeg meg til! Resten av helgen går nok med til litt oppgaveskriving samt rydding og maling rundt omkring her hjemme. Må nesten starte på det som skal bli hobbyrommet mitt, der ser det ikke ut, og det klør i fingrene etter å få mer orden. Benytter anledningen til å ønske alle en fin helg!


Maya

1 kommentar:

SpdZ sa...

beautiful fabrics!