fredag 9. januar 2009

På skattejakt på årets salg, og gjett hva Maya fant!?!

Eureka!
I dag har Maya vært på Shabby og Country Chic uten å finne noe av interesse. Jeg hadde tatt med meg "salg"-pengene mine, og var på utkikk etter noe av det som har stått på ønskelisten min, lyslykter bl.a. Gleden var stor da jeg havnet på Akazia på Oslo City og fikk beskjed om at det var 30% rabatt på alle ordinære varer, inkludert lyslykter fra Nordal!!(Se innlegg lenger ned, postet i går).
Jeg skaffet meg en stor lyslykt, ca 30 cm høy og 20 cm i diameter bred. Turkis farge. Nå står den så fint og lyser på kisten min:)
I tillegg gikk jeg en liten tur inn på Rafens, og der var jammen meg Marimekko skåler på stett til 40% rabatt, så jeg kjøpte likesågodt 2, hihi. En mørk sjøblå, og en mørk mosegrønn (men den ser heller gråbrunaktig ut).
Så fantastisk moro å finne ting man har ønsket seg lenge til priser som gjør at man faktisk har råd til å kjøpe dem!
Jeg kjøpte også med meg en liten lyslykt fra Nordal, og to små skåler. I den ene ligger for øyeblikket julens siste men samtidig årets første Nidar julepose, og i den andre en grønn tøyblomst-brosje fra H&M.

2 kommentarer:

LillaLykke sa...

Ah så flott! Disse lyktene er nydelige! Kunne gjerne tenkt meg en slik :)

Vår lille hage sa...

Så flotte lykter... Nydelige!