søndag 12. desember 2010

Trekning av ISAK-brett og God jul!

Oioioi, litt tekniske problemer, (les: eksamensforberedelser), gjorde at den 10 desember føyk forbi! Trekningen av Blossom og Bill ISAK-brett blir derfor et par dager forsinket. Jeg har tatt med både kommentarer på bloggen og mail, brukt Random.org og kommet frem til at den heldige vinner er She: fra bloggen She & life! Håper du blir fornøyd. Send meg en mail med din adresse så får jeg sendt det før jul:)
Apropos jul. Dere synes kanskje det var litt tidlig å ønske god jul allerede nå. Men det har sin årsak at jeg får utlevert hjemmeeksamen i morgen, den leveres torsdag, samme dag som vi flytter til vår nye bolig. Neste gang jeg blogger blir derfor fra vårt nye hjem. Jeg antar at malekosten og flytteeskene får sin prioritet før jeg reiser hjem til foreldrene mine for å feire selve julen. Jeg ønsker derfor alle som er innom en hjertelig god jul! Håper siste rest av adventstiden blir en koselig og fredfylt affære:)

Den eneste julepynten jeg har laget i år. Trekuler og jerntråd + klistremerker. Fin  på bordet eller sammen med annen dekorasjon.

Maya

13 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulerer til den superheldige vinneren og GOD JUL til deg!

Sylke Feldhusen sa...

Gratulerer til vinneren! Lykke til med eksamen, og god jul til deg :)

Klem Sylke

an-magritt sa...

Gratulerer så masse, masse til den heldige vinneren!

idyll sa...

Masse ønsker om en god jul til deg også og lykke til med eksamen og flytting:)

Anonym sa...

Grattis til den heldige vinneren, og god jul til deg!

Marit

Nina sa...

Lykke til med eksamenen din. Tenker i hvert fall at det skal bli godt å bli ferdig med den ;). Og flytte inn i nytt hjem. God jul til deg og dine også ;).

Pia sa...

Gratulerer til vinneren, og lykke til med eksamen!

Fragmenter sa...

Gratulerer til den HELDIGE vinneren. Og lykke til med eksamen og flytting. Blir spennende med blogging fra ditt nye hjem:) God jul!

thea.e sa...

Så tøft. :)

mette sa...

utrolig kult! takk for masse god inspirasjon i 2010! ønsker deg en god jul :)

Deer Darling sa...

Så fin og kreativ julepynt du har laget! Ha en fin kveld:)

re:signert sa...

Å Herlig. For en herlig hjemmelaga julepynt. Det enkleste er ofte det beste! Dreiv å lekte med ståltråd her om dagen, nettopp en trefasong. Men dette var noe annet. Lekkert lekkert! Kult å spraye ståltråden også. Hm. Godt å bli inspirert altså. God jul ti deg og dine! Mvh Signe

La luz del norte sa...

God jul, flinke og søte!! Stor klem fra meg i Trondheim