mandag 26. mars 2012

Finaleplass: Håndlaga 2012

I kategori 1: Redesign med dyreknaggene mine! Det er søte Hege fra MIN! som har nominert meg, og hun hvisket også til meg at dyreknaggene har stukket av med en finaleplass. Jeg er ganske ydmyk når jeg ser hvor mange flinke folk som er nominert. Dette er jo veldig morsomt! Om du har lyst til å stemme på meg eller noen av de andre bidragene kan du gjøre det her.

Håndlaga 2012 har hele 8 kategorier: Redesign, barn, mann klær, smykker, hjem, tilbehør og bilde.  Alle finaleplassene er nå trukket ut. Løp inn og se på alt det fine, og stem på din(e) favoritt(er)!
NB: Når du avgir din stemme så vær oppmerksom på at "Vote"-knappen ligger over bildet du ønsker å stemme på, og ikke under. Ser på Håndlagabloggen at det har vært noe forvirring rundt dette:)

Tvi tvi!

En liten oppdatering siden jeg får så mange spørsmål om fremgangsmåte. Her er link til det originale innlegget. Om det fremdeles er noe uklart er det bare å sende meg en mail: mayakanfly@hotmail.no:)



4 kommentarer:

Allis i eventyrland sa...

Så gøy, gratulerer! :D

Fargevandring sa...

Gratulerer! Dyreknaggene dine er utrolig fine og finaleplassen har du fortjent:-)

MIN! hilsen Hege sa...

Krysser fingrene for at du kommer helt til tops.. Syns ideen din var knallbra, og da må man passe på å få slikt fram i lyset :-)

ha en fin dag!

Hege Morris sa...

Kjempekul! Har stemt på deg!
Ha en fortsatt god påske! klem Hege